Veelgestelde vragen (FAQ)

Bij Mediabirds ontvangen we veel dezelfde vragen. We vinden het daarom prettig om deze veelgestelde vragen voor je op onze website te plaatsen. Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op via onderstaande button.

Over ons Stel je vraag online
Faq intro
Wat kost het om een website te laten maken?

Dat is een vraag die lastig te beantwoorden is. Bij Mediabirds starten de prijzen vanaf € 2.000 voor een simpele website die wordt gebouwd met een builder. Voor een op maat gemaakte website begint het vanaf € 5.000. Ben je benieuwd naar de mogelijkheden? Neem dan gerust contact met ons op. Dan bespreken we het graag in real-life met je.

Hoe lang duurt het om een website te laten maken?

Het geven van een indicatie voor het ontwikkelen van een website is lastig. Ieder project varieert logischerwijs. De een wil een gecompliceerde op maat gemaakte website met verschillende API-koppelingen en functionaliteiten, terwijl de ander juist een vrij eenvoudige informatieve website wil. Om toch een indicatie te geven kan je bij ons rekenen op 1-3 weken.

Is het mogelijk om in het buitenland een website te laten maken door Mediabirds?

Ja, dat is zeker mogelijk. Naast dat we bij Mediabirds landelijke dekking hebben, zijn we actief op de ABC-eilanden (Aruba, Bonaire en Curacao) en op de Balearen (Ibiza en Mallorca). In principe maakt de locatie van jouw organisatie niet uit. Regelmatig komt het voor dat wij op bezoek gaan bij organisaties die in het buitenland gevestigd zijn.

Kan er content aan de website worden toegevoegd na de oplevering?

Ja, dat kan. Echter is het niet aan te raden om regelmatig content van landingspagina’s aan te passen. De zoekmachines lezen jouw content en het duurt dan ook vaak even voordat zij dit hebben gedaan. Content die lang ongewijzigd in Google staat, scoort beter en zorgt voor een hogere ranking.

Wat zijn de resultaten die ik kan verwachten met zoekmachineoptimalisatie?

Bij Mediabirds kijken we voordat we een samenwerking aangaan wat de huidige resultaten en ranking van een website zijn. We maken verschillende uitdraaien over de website. Zo kunnen we precies zien wat het beginpunt is. Nadat we aan de slag voor je zijn gegaan maken we maandelijks een uitdraai over de voortgang. Resultaten kunnen wij nooit precies indiceren. Wel kunnen we laten zien wat de resultaten zijn die wij eerder hebben behaald.

Bieden wij ook support?

Ja, dat bieden wij. We bieden verschillende mogelijkheden voor support aan. Neem contact met ons op om te kijken wat de mogelijkheden zijn.

Bieden wij ook onderhoud aan voor de website?

Ja, zeker weten. Echter onderhouden wij alleen websites die wij zelf hebben ontwikkeld. We hebben hier verschillende mogelijkheden voor. Neem gerust eens contact met ons op om meer te weten te komen over het onderhouden van je website door ons.

Kan Mediabirds mijn website ook hosten? En wat zijn de voordelen?

Ja, dat kunnen we zeker. Door het uitbesteden van je hosting aan ons, weet je gewoon dat je niet tegen problemen aanloopt. Kijk voor meer informatie over het hosten op de pagina hosting.

Zitten er maandelijkse kosten aan een website verbonden die wordt gebouwd door Mediabirds?

Nee, er zijn geen verplichte maandelijkse kosten verbonden aan een website die gebouwd wordt door Mediabirds. Wel is het aan te raden om de website te laten onderhouden en hosten door Mediabirds. Je bent dan verzekerd van geen problemen aan je website.

Waarmee wordt mijn website gebouwd?

Er zijn veel verschillende Content Managment Systemen (CMS) waarin een website gebouwd wordt. Wij hebben ervoor gekozen om dit altijd te doen in WordPress, omdat dit eenvoudig te gebruiken is en het ongeëvenaarde stabiliteit en betrouwbaarheid biedt. Lees meer over webdevelopment.

Biedt Mediabirds garantie op de opgeleverde website?

Ja, wij bieden volledige garantie aan wanneer je ervoor kiest een supportcontract af te nemen. Deze garantie geldt alleen als het duidelijk is dat deze fouten door Mediabirds zijn veroorzaakt.

Zit er een feedbackronde inbegrepen als ik een website laat ontwikkelen door Mediabirds?

Ja, er zit bij ons standaard één feedbackronde inbegrepen. We hebben gemerkt dat er van deze feedbackronde eigenlijk nauwelijks gebruik gemaakt wordt. Wil je om wat voor reden dan ook meerdere feedbackrondes, dan kunnen we dat altijd regelen.

Vraag niet gevonden? Neem contact met ons op!