Meertalige vacaturefiltering

Voor 24NANNIES ontwikkelden we een website met optimale gebruikerservaring om meer vacatures te vervullen. Ook hebben we de performance van de website significant verbeterd om zo meer vacatures te vervullen en aanvragen te genereren op organische wijze.

Naar overzicht

Over het project 

24NANNIES is een van de grootste nanny-bureaus in Europa en Dubai. Zij bieden een high end nanny service aan voor bedrijven en particulieren. De organisatie is sinds een aantal jaren hard aan het groeien. 24NANNIES had behoefte aan een exclusievere uitstraling in het webdesign en een optimale gebruikerservaring. De oude website was onoverzichtelijk en presteerde onder het niveau wat de organisatie wél nastreeft in haar dienstverlening. 

We zagen dat er veel kansen lagen op gebied van zoekmachineoptimalisatie (SEO). In eerste instantie was de doelstelling meer vacatures te vervullen en meer aanvragen te genereren op organische wijze. Ook hebben we de gebruikerservaring geoptimaliseerd door de website opnieuw in te delen voor de bezoekers: nannies, families en bedrijven. Op deze manier vinden de bezoekers sneller waar zij naar op zoek zijn (UX). 

Webdesign 

Aan de hand van interviews en verschillende brainstormsessies hebben we de behoefte van de organisatie in kaart gebracht. In het webdesign hebben we de kleur paars terug laten komen om de website een exclusievere uitstraling te geven. We hebben gekozen om strakke lijnen en hoeken te gebruiken. Ook hebben we in de site gekozen voor één soort header. 

In het design hebben we gekozen om het wolkje uit het logo terug te laten komen door de website heen als vormentaal. Verder was de wens om recensies en logo’s van opdrachtgevers te weergeven. Boven de footer is gekozen om een Instagram-grid te plaatsen, welke gekoppeld is met de Instagram-pagina van 24NANNIES. 

Functionaliteiten van de website

We hebben de bezoekers ingedeeld in drie groepen: nannies, families en bedrijven. Doordat er gekozen is om een landingspagina te ontwikkelen voor deze drie groepen bezoekers, weten bezoekers sneller te vinden waar zij naar op zoek zijn. Op deze landingspagina’s kunnen zij overzichtelijk gerelateerde pagina’s zien door middel van een grid. Dit grid is eenvoudig aan te passen vanuit de backend van de site. Er kan gespeeld worden met hoogtes, breedtes, teksten, afbeeldingen en buttons. 

De meertalige website heeft als voornaamste doel het vervullen van vacatures. Voor 24NANNIES hebben we in de vacaturepagina een filterfunctie gebouwd, waarmee bezoekers gemakkelijk op functietitel kunnen zoeken. In de backend van de site kunnen categorieën worden toegewezen per vacature. Op deze manier kunnen bezoekers sneller gerelateerde vacatures naar boven halen. 

Ook een project aangaan met ons?